sansha,devold,sponser,mdy,food adventure,born,lavit,hey,tantsutarbed,tantsukingad,tantsutossud,tantsujalatsid,kingad,tossud,sneakers,tantsupüksid,spordijook,spordibatoon,taastusjook,naiste top, top, t-särk, püksid dance pants,balletiriided,balletisussid,balleti trikoo,sukkpüksid,tantsupüksid,treeningaegne jook,energiajook, energia jook,

Kasutustingimused

Freesport.ee  Kasutustingimused

1. Üldtingimused

1.1. E-poe www.freesport.ee omanik on Freesport Trading OÜ (registrikood 10823441), postiaadressiga Valli 4, Tallinn 10148.
1.2. Üldised tellimistingimused kehtivad Freesport Trading OÜ (edaspidi nimetatud Freesport) interneti kodulehel www.freesport.ee (edaspidi nimetatud Koduleht) asuvate kaupade (edaspidi nimetatud Toode või Tooted) tellimiskeskkonna vahendusel (edaspidi nimetatud E-pood) tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.3. Lisaks käesolevatele üldistele tellimistingimustele juhinduvad nii Freesport kui ka Klient (edaspidi Pooled) ostu- ja müügitehingutes Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest ja sealt tulenevatest õigustest ning kohustustest.

2. Lepingu sõlmimine

2.1. Freesport müüb ja E-poe Klient ostab E-poes müüdavaid Tooteid.
2.2. Pooled loevad Kliendi poolt esitatud tellimuse Kliendi sooviks sõlmida Freespordiga tellimuses esitatud kaupadele ostu-müügileping. Müügileping jõustub tellimuses sisalduva Kliendi poolt tasumisele kuuluva summa laekumisest Freespordi arveldusarvele.

3. Toodete ja kohaletoimetamisehinnad

3.1. Kodulehel müüdavate Kaupade hinnad on toodud eurodes.
3.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
3.3. Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu, mis sõltub Kliendipoolsest Toodete kohaletoimetamise eelistusest ja tellimuse suurusest.
3.4.
 Kui tellimus jääb alla 60 euro, lisandub tellitud kaupade hinnale kohaletoimetamise kulu kuni 5.40 eurot, vastavalt Kauba kaalule ja saatmisviisile. Tellimustele üle 60 euro kohaletoimetamise kulu ei lisandu. Samuti ei lisandu kohaletoimetamise kulu tellimustele, millele tellija tuleb ise järele aadressil Kaupmehe 7, Tallinn. Antud hinnad kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires.

 4. Tellimuse esitamine, toodete eest tasumine ja tellimuse kohaletoimetamise viisid.

 4.1.  E-poest saab ostu sooritatada nii iga Toote kirjelduse juurest, vajutades nupule „Lisa ostukorvi",  kui ka iga tootegrupi juures oleva koondtellimusega.  Toodete kogust saate muuta ostukorvis.
4.2.  Ostukorvi sisu vaatamiseks ja täiendamiseks ning tellimuse kinnitamiseks tuleb vajutada „Ostukorvi“ ikoonile. Enne tellimuse esitamist kontrollib Klient üle, kas kõik ostukorvi sisestatud Tooted, nende kogused, suurused ja värvid vastavad soovitule. Ostukorvis saab Klient valida ka kättetoimetamise viisi (posti teel või ise järele tulles). Peale kättetoimetamise viisi valimist tuleb vajutada nuppu „Esita tellimus“ ja järgmisel lehel täita ära kõik kohustuslikud väljad. Seejärel vajutada nupule „Telli“.
4.3. Peale tellimuse esitamist saab Klient enda e-mailile tellimuse kinnituse, see pole aga veel tasumise aluseks. Tasumiseks saadab Freesport Kliendile arve, kus on täpsustatud ka kohaletoimetamise tasu (vastavalt
Kauba kaalule ja saatmisviisile), samuti täpsustatakse üle kohaletoimetamise viis. Kui soovitud Tooteid laos ei ole, võtab Freesport Kliendiga ühendust ja pakub välja asendust. Arve tuleb tasuda 3 (kolme) päeva jooksul. Kui Klient soovib ise kaubale järele tulla, siis võib kauba eest tasuda ka kohapeal (Kaupmehe 7), kas sularahas või pangakaardiga.
4.4.  Tellimus saadetakse välja ühe tööpäeva jooksul peale tellitud Toodete eest teostatud makse laekumist Freesport arvelduskontole.  
4.5. Kauba kohaletoimetamiseks kasutab Freesport Smartposti pakiautomaate ja Jetpak kullerteenust, vajadusel ka Omniva pakiautomaadi teenust.

5.  Kauba tagastamine ja ümbervahetamine

5.1. Freespordist ostetud Tooteid on Kliendil võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates Toodete kättesaamisest.
5.2. Tagasi võetakse ja ümber vahetatakse ainult kasutamata ja kahjustamata Tooteid.
5.3. Tagastataval või ümbervahetatavalt Tootel peavad olema küljes kõik Toote müügihetkel küljes olevad sildid ja markeeringud.
5.4. Toode tuleb tagastada originaalpakendis .
5.5.
Tagastatud Toodete eest kantakse Kliendile raha tagasi 5 tööpäeva jooksul alates Toodete tagasi jõudmisest Freesporti. Toote tagastamisel ei tagastata Kliendile  transpordikulu.
5.6. Toote tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab Freesport juhul kui kohaletoimetamiseks on kasutatud Smartposti pakiautomaati; kui kaup on saadetud kulleriga või Omniva pakiautomaati kannab tagastamise kulud Klient.
5.7. Kliendile vahetuseks saadetava Toote transpordikulud kannab Freesport.

6. Pretensiooni esitamine

6.1. Toodete vastuvõtmisel peab Klient Tooted üle vaatama ning veenduma, et Toodete kogused ja omadused vastavad tellitule. Mittevastavuste esinemisel tuleb Kliendil sellest Freesporti viivitamatult informeerida.
6.2. Klient saab ostetud Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Freesport vastutab Toodete lepingutingimustele mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates Toodete Kliendile üleandmisest.
Kuue kuu jooksul Toote Kliendile üleandmise päevast ilmnenud puuduste osas eeldatakse, et puudus oli olemas Toote üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus Toote või puuduse olemusega. Klient  peab teatama Toote lepingutingimustele mittevastavusest  Freespordile kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.  Pretensiooni võib esitada  mis tahes vormis ostudokumendil avaldatud aadressil või elektronposti aadressil märkides oma nime ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäeva, Toote puudused ja Toote ostmist tõendava  arve.
6.3. Kui Toode ei vasta lepingutingimustele, võib Klient nõuda Freespordilt Toote parandamist või asendamist. Juhul, kui Toote parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või Toote parandamisega/asendamisega põhjustatakse Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi või Freesport on keeldunud õigustamatult Kliendi kaebust lahendamast, on Kliendil õigus ka lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
6.4.Kliendi ja Freespordi vahelised vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kui Klient ei ole nõus Freespordi poolt pakutud lahendusega ja leiab, et tema õigusi on rikutud, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon 6201707, info[ät]tarbijakaitseamet.ee). Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.

7.  Muud tingimused

7.1. Freesport kinnitab, et Kliendi poolt edastatud isikuandmete kaitse on tagatud ning neid andmeid kasutatakse ainult Tellimuste täitmiseks. Klientide andmeid ei anta edasi kolmandate isikute ja firmade käsutusse, välja arvatud saatmisteenuse osutajatele kauba toimetamiseks Kliendini.
7.2. Freespordil on õigus käesolevaid kasutustingimusi igal ajal muuta või täiendada. Kõik muudatused ja täiendused jõustuvad nende avaldamise hetkel Kodulehel.
7.3. Kliendil on igal ajal võimalus kasutustingimustega  Freesport Kodulehe kaudu tutvuda. Pooled loevad Kliendi kasutustingimustega ja selle muudatustega nõustunuks, kui Klient ostutellimuse sooritab.

 

Küsimuste tekkimisel helistage tööpäeviti kella 10-17 telefonil (+372) 60 32 567 või kirjutage e-posti aadressil: info[ät]freesport.ee

Freesport Trading OÜ

 

 

Freesport Trading OÜ   Kaupmehe 7 (sissepääs hoovi poolt) ,  Tallinn 10114 (vaata kaardilt) tel. 60 32 567